Ακούω, μιλώ, καταλαβαίνω και στο τέλος φεύγω;

Κάθε μέρα περιτριγυριζόμαστε από πολλά διαφορετικά άτομα. Ο καθένας κουβαλάει το δικό του φορτίο, το οποίο ορισμένες φορές θέλει να το μοιραστεί με κάποιους και άλλες το κρατάει αποκλειστικά και μόνο για τον εαυτό του. 
Στη ζωή μας συναντάμε κατά καιρούς άτομα που μας εκπέμπουν κάτι, τους εμπιστευόμαστε και τους ανοιγόμαστε παρόλο που ορισμένες φορές δεν τους γνωρίζουμε και πολύ καιρό. Θεωρώ πως μέσα σε αυτά τα άτομα ανήκω και εγώ, αλλιώς δεν μπορώ να εξηγήσω το λόγο γιατί άτομα που γνωρίζω μου ανοίγονται αρκετά εύκολα και μου εμπιστεύονται τις δικές τους ιστορίες. 
Είσαι εκεί να τους ακούσεις, να τους συμβουλεύσεις και να κρατήσεις το δικό τους μυστικό. Και πολλές φορές έχω πιάσει τον εαυτό μου να πιάνει πράγματα και να καταλαβαίνει πολλά περισσότερα από αυτά που του λένε. Αυτό όμως που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί ενώ βλέπω το τι μπορεί να συμβαίνει στη ζωή των άλλων, δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει στη δική μου ζωή. 
Είναι σαν να μη βλέπω μπροστά μου, σαν να κοιτάω σε έναν τοίχο. Το μόνο που μπορώ να δω ως προς εμένα, είναι τα δικά μου συναισθήματα και τις δικές μου σκέψεις. Τα δικά μου θέλω. Βέβαια πολλές φορές ούτε καν αυτά δεν μπορώ να δω. 
Είμαι εύκολα εκεί για τους άλλους, αλλά αισθάνομαι πως δεν είμαι εκεί για μένα. Για να δω τι πραγματικά κάνω εγώ. Αλλά ίσως να είναι και αυτός ο σκοπός μου για αυτή τη ζωή. Να είμαι εκεί για όποιον με χρειαστεί. Ένα στήριγμα, ένας ώμος για να κλάψεις, μια αγκαλιά για να νιώσεις πως δεν είσαι μόνος. 
Απλά πρέπει να βρεθεί κάποια ισορροπία μεταξύ των άλλων και του εαυτού μου. Για να μπορώ να είμαι εκεί για τους άλλους και να μην έχω τάσεις να φύγω μακριά για να ξεφύγω. Τάσεις φυγής, μπορεί να είναι για άλλους κάτι το απλό και το επιθυμητό, αλλά ίσως είναι και λίγο δειλό. Φεύγεις γιατί δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις αυτά που σου έρχονται στο δρόμο σου. Αλλά σκέψου λίγο, αν δεν υπήρχαν άνθρωποι να παλέψουν και να κερδίσουν τον αγώνα δε θα είχες εσύ την επιλογή της φυγής. Οπότε τι καλύτερο έχεις να κάνεις, από το να κάτσεις και να παλέψεις για αυτά που αγαπάς και θέλεις;
Και μην το βάζεις κάτω όσο υπάρχουν άτομα στο πλάι σου που σε εμπιστεύονται, στηρίζονται σε σένα και σε θέλουν στη ζωή τους. Θα έρθουν καλύτερες μέρες, πίστεψέ με. Και θα είμαστε εδώ να τις εξιστορίσουμε και αυτές.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις