Καινούριο έτος καινούρια αρχή


2013. Τέσσερις αριθμοί, μια χρονολογία, ο σχηματισμός μιας λέξης ("έρως") και πολλές αναμνήσεις. Κάπως έτσι κλείνει ένας κύκλος και φτάνουμε ένα βήμα πριν ευχηθούμε "καλή χρονιά". Και λίγο πριν την εκπνοή του χρόνου αρχίζεις και κάνεις έναν απολογισμό της χρονιάς που πέρασε. Τι είχες ευχηθεί να κάνεις και τι εν τέλει έκανες. Ποια τα λάθη και ποια τα σωστά;
Για μένα ήταν μια από τις χρονιές που συμπεριλάμβαναν μεγάλες συγκινήσεις. Ήταν ένας χρόνος που μπήκε με κλάματα, γιατί έφευγε μια πολύ σημαντική χρονιά για μένα. Μια χρονιά που ούτε μπορούσα να προβλέψω το τι μπορεί να με περιμένει.
Κεφάλαιο Φίλοι: Οι φίλοι πάντα υπήρχαν στη ζωή μου απλά σε μια ανακατάταξη ήρθαν και προστέθηκαν και κάποιοι ακόμη για να πάρουν τη θέση κάποιων που έφυγαν. Η γνωριμία με αυτούς είχε ήδη ξεκινήσει από το 2012 αλλά το '13 ήρθαν και έδεσαν. Το δέσιμο με κάποια άτομα που μπήκαν στη ζωή μου από το πουθενά ήταν τέτοιο που γέμισαν την καθημερινότητά μου και την ανάγκη μου για κοινωνικότητα τόσο πολύ, που νομίζω πλέον θα μου είναι πολύ δύσκολο να σκεφτώ πως δε θα τους έχω στη ζωή μου. Άτομα με τα οποία μοιράζεσαι τα πάντα και είναι εκεί ανά πάσα στιγμή για να σε ακούσουν και να σου δώσουν ένα μαξιλαράκι γεμάτο κουράγιο. Ίσως να είναι και κάτι σαν ένα group therapy. Ένα group therapy φτιαγμένο μόνο για εμένα και για αυτούς για να καλύπτει τις δικές μας ανάγκες. 
Κεφάλαιο Δουλειά/ Σπουδές: Μαζί με το '13 ήρθε και μια συνειδητοποίηση για το τι θα γίνει εν τέλει με το μέλλον μου. Η συνέχιση των σπουδών μου έγιναν κάτι σαν αγγαρεία που απλά πρέπει με κάποιον τρόπο να τις ολοκληρώσω για να προχωρήσω παρακάτω. Αυτό που άλλαξε τελείως ρώτα, ή για να το πω κάπως καλύ
τερα, αυτό στο οποίο κατέληξα, ύστερα από μια σειρά από γεγονότα, είναι το προς τα που θέλω πλέον να στρέψω την επαγγελματική μου καριέρα. Τι είναι αυτό που με ευχαριστεί και τι θα πρέπει να κυνηγήσω. 
Κεφάλαιο Έρωτας: Ίσως αυτό το κομμάτι να πρέπει να το κρατήσω τελείως για εμένα. Απλά θα πω αυτό σαν συνολικό συμπέρασμα: όσο πιο ανοιχτός είσαι στα νέα άτομα και στο διαφορετικό και όσο περισσότερο τολμάς τόσο καλύτερα θα περάσεις και θα σου έρθουν και πιο εύκολα πράγματα στη ζωή σου.
Αλλά φτάνει με το παλιό έτος. Αυτό σε λίγο καιρό θα είναι παρελθόν. Μπροστά μας ανοίγεται ένα καινούριο έτος γεμάτο με νέες εμπειρίες και με νέους στόχους. Είναι σαν ένας ουρανός με πεφταστέρια που βλέπεις να πέφτουν το ένα μετά το άλλο και εσύ κάνεις συνεχώς ευχές. Μόνο που αυτές οι ευχές είναι πλέον στο χέρι σου για να τις πραγματοποιήσεις. 
Θέτουμε νέους στόχους βάζοντας νέα θεμέλια στα όνειρά μας. Αυτή τη φορά πιο στέρεα από τα παλιά για να μπορέσουμε να χτίσουμε ακόμα και κάστρα πάνω σε αυτά. Η νέα χρονιά είναι η καλύτερη αφορμή για νέα ξεκινήματα και για να κλείνουμε μια για πάντα με παλιές εκκρεμότητες, όσο και αν πονάνε. Έτσι αποφάσισα πως η νέα χρονιά θα έχει και το δικό της σλόγκαν. 

2014: Πάρε το ρίσκο και όλα είναι δυνατά

Τόλμα το απίθανο γιατί μόνο έτσι θα μάθεις που μπορεί να φτάσεις. Καλή μας χρονιά!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις