Part of a fairy tale


Ένα βλέμμα αρκεί, για να με κάνει να χαθώ. Κοιτώ τα μάτια σου και αισθάνομαι πως γνωριζόμαστε χρόνια. Με παρασέρνεις μαζί σου,στη θάλασσα σου. Είναι επικίνδυνο, εγώ μόνη πάνω σε μια σχεδία, να προσπαθώ να αντιμετωπίσω τα κύματα που οδηγούν στο θησαυρό σου, την καρδιά σου. 
Δεν τα παρατάω όμως. Ξέρω πως για σένα δεν είμαι τίποτα παραπάνω εκτός από μια περιπέτεια, κάτι που σε διασκεδάζει και σε κρατάει σε εγρήγορση από τη ρουτίνα της καθημερινότητας.
Φταίω, που άφησα τον εαυτό μου απροστάτευτο και σου άνοιξα την καρδιά μου. Μιας και γνώριζα από την αρχή ποια θα είναι η κατάληξη. Αλλά προτιμώ να πληγωθώ και να ζήσω, από το να είμαι κλεισμένη σε ένα πλαστικό μπουκάλι, που θα με προστατεύει από τα πάντα.
Σκέψεις που έρχονται συνέχεια στο μυαλό μου. 
Μετά κοιτάω δίπλα μου και σε βλέπω να κοιμάσαι γλυκά και να σχηματίζεται ένα χαλαρό χαμόγελο στα χείλη σου. Εύχομαι να με βλέπεις στα όνειρά σου. Όμως κατά βάθος ξέρω πως έχεις δώσει σε άλλη το κλειδί της καρδιάς σου.
Καταλαβαίνεις πως κάτι δεν πάει καλά, ξυπνάς, με κοιτάς, με τα δυο γλυκά ματάκια σου να λάμπουν από το φως του φεγγαριού. Με παίρνεις αγκαλιά και με φιλάς τρυφερά. Και για άλλη μια φορά, κοιτώ μέσα στα μάτια σου. Η γαλήνη επανέρχεται στο πρόσωπό μου και ένα αίσθημα ασφάλειας πλημμυρίζει τη ψυχή μου. 
Προσπαθείς να με πάρεις πάλι μαζί σου, στον ωκεανό σου. Αντιστέκομαι, αλλά στο τέλος καταθέτω τα όπλα. Δεν μπορώ άλλο να λέω όχι στην καρδιά.
Όποια και αν είναι η δική μας κατάληξη, πάντα θα σε θυμάμαι και θα είσαι ένα κομμάτι του δικού μου παραμυθιού. Ένα παραμύθι που θα με συντροφεύει όταν θα φοβάμαι και θα το διαβάζω πριν πάω για ύπνο, σαν τα μικρά παιδιά. Μιας και θα περιμένω η πριγκίπισσα να συναντήσει τον ιππότη, που θα γίνει ο πρίγκιπας του βασιλείου..

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις